שאל את המומחה

קיימות נורות בשלושה צבעים, אדום, כתום וירוק.

  1. אם הנורה הדולקת היא בצבע אדום בד"כ זה מעיד שקיימת תקלה המחייבת עצירה מוחלטת של הרכב וגרירתו למרכז השירות.
  2. במקרה והנורה היא בצבע כתום, ז"א שקיימת תקלה שבד"כ ניתן להמשיך לנסוע ובהקדם יש להיכנס למרכז השירות לביצוע בדיקה ותיקון.
  3. נורה ירוקה בד"כ לא מהווה תקלה או אזהרה, היא מסמנת הפעלה של מערכת כלשהי כגון בקרת שיוט ועוד.

זה לא נעים אבל לא צריך להיכנס ללחץ.

  1. יש צורך לקחת כמה שיותר פרטים מהצד השני. טופס להורדה.
  2. תוכלו ליצור קשר טלפוני שיעניק לך עזרה בכל נושא בטל: 054-4333527/8.

:חשוב מאוד לדעת

יש לך את הזכות המלאה לבחור במרכז השירות שבו יתוקן רכבך ולא בהכרח לפנות למוסך ההסדר שאיליו הופנית ע"י סוכן הביטוח או חברת הביטוח שבד"כ טובתך לא תמיד עומדת לנגד ענייהם.

במידה ותיקון בפחחות יתבצע במרכז השירות שלנו, התנאים וההטבות שתקבל הם מועדפים מאלה שמוסכי ההסדר מעניקים לך, כגון:

  1. השתתפות עצמית נמוכה מזו שמוסכי ההסדר מעניקים.
  2. רכב חילופי.
  3. שנה רביעית אחריות (למכוניות שגילן פחות משלוש שנים) בכפוף להסכם.
  4. זיכוי כספי בסך של 2.5% מערך תיקון הפחחות לתיקון הבא במכוניתך שיתבצע במרכז השירות שלנו.

הוסף שאלה

    אודות

    מרכז שירות מישל הוקם בשנת 1964 בידי מישל טוטרי. מאז שהוקם הפך המוסך של מישל למרכז שירות בעל מוניטין רב שזכה לאחרונה במקום הראשון בישראל ולאחר מכן באירופה, במבחני הידע המקצועיים של 'סובארו' העולמית.

    מישל קבע שלושה ערכים מובילים לניהול המרכז: מקצוענות, אמינות והוגנות. בניו של מישל שממשיכים את דרכו ומנהלים כיום את המרכז שומרים בקפדנות על אותם ערכים שקבע אביהם לפני יותר מ-40 שנה.

    קרא עוד
    הסדרים מצויינים עם: AIGmigdal

    לקוחות מספרים

    למר קסלר שלום,
    אני ואישתי הינם בעלים משותפים של מכונית סוברו שנקנתה ב2010 מאז, ולאחר מכתה המלצה מלפני 3 שנים השירות שאנחנו ממשיכים לקבל מהמוסך לא מוגבל בשירות טכני, אלא ממשיך לכלול שירות של עובדות המשרד שנותנות רושם ללקוח שהוא מאוד רצוי.
    שירות שמשתקף בעיקר על דוגמת מנהל המוסך, קליף תותרי המוכשר.
    אתם יכולים להיות גאים מאד שיש מוסך מישל ברשותכם!!!

    בכבוד רב,

    ד"ר ריימונד רנפורד

    לקליף ולכול צוות מוסך סוברו
    תודה עבור הטיפול המסור והיחס החם
    היה תענוג להיות לקוחה שלכם
    לא כולם יודעים איך זה לקבל טיפול VIP אבל זכיתי ויש לי תחושה שאני לא היחידה.
    אני מאחלת לכם את כל מה שאתם יודעים לתת ללקוחות שלכם.

    סיגלית אריאל - סופרפארם

    מכתב הערכה:
    מוסך מישל הוא מוסך מקצועי ואמין מאוד, אני רוצה להודות להם שעשו כמיטב יכולתם לעזור לי כשהתגלתה תקלה ברכבי.
    קיבלתי טיפול מסור במוסך ואחת הסיבות שאני אמשיך לקנות סובארו בעתיד הוא היושר, ההגינות והמקצועיות שיש באנשים שבמוסך מישל.

    בתודה, מריאן ולדינגר

    ברצוני להביע את תודתי לקליף וצוות המוסך מישל שבחיפה במוסך הרכב נבדק על ידי הצוות, המכונית תוקנה ללא החלפת חלקים תוך חצי יום,

    בכבוד רב, צחי ליבנה

    שלום קליף
    רציתי לברך אותך על זכייתך המקום ראשון בתחרות ידע עיוני ומעשי למכונאי סובארו באירופה
    אני גאה להיות לקוח שלכם

    בברכה, גיורא לב

    אני רואה חובה נעימה לציין בסיפוק את השירות המצוין שקיבלתי במוסך מישל בחיפה.
    מיד שהמכונית הגיע למוסך היא נבדקה ע"י המנהל עבודה וצוות עובדיו
    אני מלא הערכה לרמת השירות המעולה שתמיד קיבלתי הן במוסכים אחרים והן במוסך מישל חיפה.

    בכבוד רב דוד לוגסי

    דילוג לתוכן