קיימות נורות בשלושה צבעים, אדום, כתום וירוק.
- אם הנורה הדולקת היא בצבע אדום בד"כ זה מעיד שקיימת תקלה המחייבת עצירה מוחלטת של הרכב וגרירתו למרכז השירות.
- במקרה והנורה היא בצבע כתום, ז"א שקיימת תקלה שבד"כ ניתן להמשיך לנסוע ובהקדם יש להיכנס למרכז השירות לביצוע בדיקה ותיקון.
- נורה ירוקה בד"כ לא מהווה תקלה או אזהרה, היא מסמנת הפעלה של מערכת כלשהי כגון בקרת שיוט ועוד.
זה לא נעים אבל לא צריך להיכנס ללחץ.
- יש צורך לקחת כמה שיותר פרטים מהצד השני. טופס להורדה.
- תוכלו ליצור קשר טלפוני שיעניק לך עזרה בכל נושא בטל: 054-4333527/8.
:חשוב מאוד לדעת
יש לך את הזכות המלאה לבחור במרכז השירות שבו יתוקן רכבך ולא בהכרח לפנות למוסך ההסדר שאיליו הופנית ע"י סוכן הביטוח או חברת הביטוח שבד"כ טובתך לא תמיד עומדת לנגד ענייהם.
במידה ותיקון בפחחות יתבצע במרכז השירות שלנו, התנאים וההטבות שתקבל הם מועדפים מאלה שמוסכי ההסדר מעניקים לך, כגון:
- השתתפות עצמית נמוכה מזו שמוסכי ההסדר מעניקים.
- רכב חילופי.
- שנה רביעית אחריות (למכוניות שגילן פחות משלוש שנים) בכפוף להסכם.
- זיכוי כספי בסך של 2.5% מערך תיקון הפחחות לתיקון הבא במכוניתך שיתבצע במרכז השירות שלנו.
הוסף שאלה
אודות
מרכז שירות מישל הוקם בשנת 1964 בידי מישל טוטרי. מאז שהוקם הפך המוסך של מישל למרכז שירות בעל מוניטין רב שזכה לאחרונה במקום הראשון בישראל ולאחר מכן באירופה, במבחני הידע המקצועיים של 'סובארו' העולמית.
מישל קבע שלושה ערכים מובילים לניהול המרכז: מקצוענות, אמינות והוגנות. בניו של מישל שממשיכים את דרכו ומנהלים כיום את המרכז שומרים בקפדנות על אותם ערכים שקבע אביהם לפני יותר מ-40 שנה.
קרא עוד